Springish Breakfast

           In the offset instance, I desire to wishing yous all a happy Easter! And less sprinklers, although yous powerfulness non know what I am talking about, because sprinkling is an of yore Hungarian custom.
           I brought yous 2 breakfast ideas. I realized that I am a morning time person,but this does non hateful that I am great on ascent early, I merely dearest starting my 24-hour interval amongst brunch.  Their fund remains the same:
oat-flakes  together with yoghurt. I set inward the offset 1 kiwi together with appricot, because the kiwi itself deemed to hold upwards a chip tasteless.In the 2nd 1 I set sliced banana together with rasped oreo, but yous tin sack grate chocolate every bit well. Newly I set ananas inward it too. These days I essay to purpose mediterranean fruits or preserved ones. And therefore every bit summertime comes past times I tin sack purpose in 1 lawsuit to a greater extent than freshly from the garden.
           Have a dainty springish day!
 *****
           Elsősorban boldog húsvétot kívánok!:)És minél kevesebb locsolót nektek lányok, kivétel ha sokat szeretnétek.:))
           Két újabb reggelizős ötletet hoztam nektek.(rájöttem, hogy reggeli ember vagyok,de ez nem azt jelenti, hogy szívesen felkelek korán, csak a reggeli a kedvenc napindítóm)  Az alapjuk a szokásos: joghurt és zabpehely ízlés szerint. Az elsőbe kiwit raktam barackkal, mivel kissé semleges ízű a kiwi.A másodikba pedig banánt szeleteltem fel és oreot reszeltem bele, de lehet akár csokoládét is. Újonnan készítettem egy hasonlót is, azonban ananászt is tettem bele. Ilyenkor próbálok déli gyümölcsöket használni és házilag konzervált gyümölcsöket, ilyen volt a barack is. due south majd nyáron jöhetnek a friss gyümölcsök a kertből. due south ne feledjétek, ha lekvárt adtok hozzá semmivel sem lesz másabb az íze az ízesített üzleti joghurtokénál.
           Legyen egy szép tavaszi napotok!

0 Response to "Springish Breakfast"

Post a Comment