At Engraving Exhibition


         Influenza A virus subtype H5N1 copper engraving collection arrived inward our lilliputian town from Budapest together with I visited the exhibition. It wasn`t that noteworthy big, simply at that topographic point were exhibited fine art plant of famous artists similar Mantegna, Dürer together with Hogarth.Unfortunately, I convey never been impressed alongside these works, simply I
was awed to resee a motion-picture exhibit from my fine arts book:Saint Jerome inward His Study. Sometimes it felt similar they were surrealistic together with dissymmetrical, simply that`s the style. I prefer  paintings amount of colours together with life. Regrettably, the lightning was irksome which y'all tin terminal come across on the pics,but irrespective of this it was a expert experience.        This post service is this curt sadly, simply hope the side yesteryear side 1 volition live on longer together with an outfit post! :)
*****
         Városkánkba érkezett egy rézmetszet gyűjtemény Budapestről, amelynek kiállítására én is ellátogattam. Nem volt valami számottevő nagyságú,de olyan híres művészek metszetei voltak kiállítva, mint Dürer, Mantegna vagy Hogarth. Sajnos engem sohasem nyűgöztek le a metszetek, de újra igazán megilletődtem, mikor az egyik képzőművészeti könyvemből viszontláttam egy képet a falon: Szent Jeromos házában.Sokszor természetellenesnek és asszimetrikusnak éreztem a képeket, de hát ez a stílus. Én sokkal jobban szeretem a színes képeket, amiken egyszerűen életnek indul minden. Sajnálatos módon a megvilágítás nagyon rossz volt,s ez a képeken is visszatükröződik,de ettől függetlenül a kiállítás jó tapasztalatszerzés volt.:)
        Ez a bejegyzés virtually ilyen kurtára sikerült,de ígérem,hogy a következő már hosszabb és outfites lesz, ha minden jól megy.

0 Response to "At Engraving Exhibition"

Post a Comment