Photodiary From Cluj


  The other 24-hour interval I logged inward my inbox, in addition to likewise my green Bloglovin newsletters, in that location was waiting for me an email sent past times an unknown individual. I won't bring out his identity, simply I promise that he is reading this. The email had arrived weeks ago, simply I never await to teach anything on my blog's e-mail. I cannot get upward it every bit a fan mail, simply the positive feedback is ever showering me amongst happiness. My surprise was fifty-fifty bigger when I saw that it had been written past times a boy. This is 1 of the things that brand me sacrifice a few hours each 24-hour interval to my blog. :)
*****
   H5N1 napokban beléptem a weblog postafiókjába és mivel a Bloglovin-os hírleveleken kívül nem igazán szoktam kapni egyebet, most sem számítottam másra. Azonban, ott volt egy, nem Bloglovin-os, ismeretlen névvel rendelkező feladó, akit most nem fogok felfedni, de remélem, hogy ő is olvassa ezt a bejegyzést. Az e-mailt már hetekkel ezelőtt kaptam, sec innen is látszódik, hogy nem szoktam belenézni abba a postaládámba, mivel nem reménykedek újdonságokban. Minden bizonnyal túlzás lenne ezt rajongói levélnek nevezni, de minden alkalommal nagyon jól esik a pozitív visszajelzés. Még nagyobb meglepetést okozott, hogy az üzenetet fiú írta. Na, az ilyen dolgok bírnak rá arra, hogy a mai napomból is áldozzak néhány órát a blogra. :)


   I decided to begin a novel blogpost series, a photodiary amongst longer or shorter narrations. In the begin episode I am bringing to you lot photos from Cluj Napoca's streetlife. I cropped a few pictures, I gave a pinkish background to 1 of it and  I mixed the pieces of a picture, really similarly to a puzzle.
Although the weather condition was gloomy, dissimilar styles in addition to genres were mixed on the streets. I'm talking non alone virtually people, simply virtually architecture every bit well, seeing modern buildings nigh sooty chimneys. This is what I tried to demonstrate you lot on my pictures.
On 1 of the forenoons, I went on a walk to receive got a few street photos of places burnt into my memory, when nosotros were heading to our accommodation. I generally liked the graffities, for instance: What produce you lot produce inward an apocalypse?, Vandal past times Nature, Artist past times Work ,but in that location were about others filled amongst political pregnant too. H5N1 adept bargain of this wall fine art repeated itself hither in addition to there, simply alone inward that quarter.
*****
   Úgy gondoltam, hogy egy új bejegyzéssorozatot indítok, melyben a fotónaplóm fogom rögzíteni rövidebb-hosszabb narrálással hozzá. Az első ilyen naplóm képei Kolozsvár utcáin készültek, színtelenül borús napokon. Néhány képet felvágtam, van amelyik rózsaszín hátteret kapott, míg egy másik képdarabjait összekevertem. Pont ez az összekeveredés volt jellemző az utcákon uralkodó stílusokra is, sec itt nemcsak az emberekre gondolok, hanem a házak építeszeti stílusára, mivel voltak modernebbek, de megfeketedett kéményűek is. Ezt próbáltam néhány kép erejéig is megörökíteni.
Egyik délelőtt elmentem néhány utcafotót is készíteni a szálláshelyünkhöz útbaeső helyekről, sarkokról, falakról, amelyeket már akkor kiszemeltem, amikor először elmentünk melletük vagy inkább ők mentek el melletünk. Leginkább a falakon levő feliratok tetszettek, mint például: Te mit csinálsz az apokalipsziskor?, Vandal past times Nature, Artist past times Work , de voltak politikai töltetűek is. Sok ezek közül meg-megismétlődött a házfalakon, de csak abban a kerülteben láttam őket.







  The streets of Cluj Napoca are sum of teahouses, pubs in addition to bars in addition to it is 1 of those few Romanian  cities where 1 tin terminate honor at to the lowest degree 1 tertiary moving ridge java shop. I discovered a waffle shop, called Litchi, from which I bought waffle amongst nutella. I'm really proud of myself, because I could hold off until dinner without eating it. :D After dinner a few of us went to a local, the get upward of which was Cocktail Lab Bistro. This is the house where everybody tin terminate grow closer amongst science, namely chemistry. Drinks were served inward examination tubes in addition to inward beakers. On the walls were scribbled formulas, the tables operate past times were folded amongst X-rays in addition to periodic tabular array wallpaper was applied on the walls of the loo. It wasn't every bit frightening every bit it sounds. We wouldn't heed spending our saturday nights this agency amongst chemistry.
   I promise you lot liked this novel type of blogpost in addition to if you lot spill out to live on wandering on the mesh adjacent week, peek inward for a novel blogpost! :)
*****
  Kolozsvár tele van beülős helyekkel, Romániában a közé a kevés város közé tartozik, ahol akad legalább egy újhullámos kávézó. Az utcák  hangulatos teázóktól, kultúrlokáloktól, bistroktól és puboktól nyüzsögnek. Ilyen szinten én a szombati napom gofrizással kezdtem a Litchinél, ahol a csempepadlóborítás olyan igazi #fromwhereistand volt. Itt elvitelre vettem nutellás wafflet és elégedetten jelenthetem ki, hogy kiálltam a próbát,s vacsoráig egy falatot sem ettem belőle. :D Vacsora után pedig néhányan elmentünk egy Cocktail Lab Bistro  nevű helyre, ahol még az is megszeretheti a kémiát, aki egyébként, ha teheti, elmulasztja ezt az órát. Az italokat kémcsövekben, főzőpoharakban  és bunsenállványokkal szolgálták fel. H5N1 falakra képleteket firkáltak, az asztallapon röntgenképek voltak és a mosdó periódusos rendszerrel volt kitapétázva. Nem volt olyan ijesztő, mint ahogyan hangzik. Így mindannyian töltenénk a szombat estéinket kémiázással.
   Remélem, hogy tetszett ez a kissé újabb típusú bejegyzés és ha netalán a neten erre sétáltok egy hét múlva, nézzetek live on egy újabb bejegyzésért! :)  

0 Response to "Photodiary From Cluj"

Post a Comment