Chia Seeds For Breakfast #2

       Good morning!:)
       Lately I accept been experimenting amongst chia pudding, because its broad hit of uses is also limitless: yous tin move play amongst the ingredients in addition to amongst the flavors. I role unproblematic milk, only virtually people convey into this play almond or kokosnoot milk. I spice it upward commonly amongst vanilla extract, vanilla saccharide or icing sugar. All yous postulate is besides mix the ingredients, nevertheless amongst blender is better. I pose it overnight inward the refrigerator in addition to it has -in the morning- a gelatinous puddingy texture. If yous oestrus it up, it regains its master copy liquidity. I prefer to swallow my chia pudding amongst sliced fruit, in addition to tropical fruits are proficient selection now, during the winter.
        I promise yous volition fancy to elbow grease it out this ane equally well!:) And if yous missed my #1, in addition to therefore scroll a chip downer to accept a await at it!
 *****
     Jó reggelt!:)
Újonnan a chia pudding elkészítésével kísérletezgettem, hiszen felhaszálási lehetősége kimeríthetetlen egyenlőre még számomra: szabadon lehet játszani a hozzávalókkal. Én sima tejet használtam, de a legtöbben kókusz és mandula tejet választanak ebben a játékban. Leginkább vanília kivonattal/ cukorral vagy porcukorral édesítettem. Semmit sem kell tégy azon kívül, hogy az alapanyagokat összekevered alaposan  (legjobb esetben robotgéppel) majd beteszed a hűtőbe, legalább néhány órára. Én éjszakára szoktam berakni, sec reggelre már puddingos állaga lesz. Viszont ha kissé felmelegedik, akkor visszanyeri eredeti állagát. Elfogyasztásánál szeretek még hozzá felvágni gyümölcsdarabokat,s ilyenkor télen mi sem jobb, mint a déligyümölcsök.
  
   Remélem, hogy ennek a kipróbálásához is meghoztam a kedvetek és ha netalán még nem olvastátok az ehhez kapcsolódó másik bejegyzésem, akkor görgessetek csak egy kicsit lennebb!:)

0 Response to "Chia Seeds For Breakfast #2"

Post a Comment