First Piffling Hope Of The Novel Year

    
         At concluding the snowfall has arrived!I know,in the pictures at that spot isn`t fifty-fifty a beansized snow, only that eve started to snow. If alone would conduct hold been a lilliputian snowfall when the pics were taken... Sadly, the snowfall is nearly gone.
  As I promised inwards my NY resolution,I brought you lot an outfit post. I`m wearing in ane trial again this boucle coat in addition to my all only "Burberry cashmir scarf, only I don`t intend I volition larn rid of it for a while,because of late I became a big fan of the brand.Especially the SS16 thrilled me. My corduroy trousers keep  me warm on these nose-freezing days.I chose these boots, because the fur inset reminds me of wintertime inwards this lack of snowfall time. My alone detriment are the so-called flea buckles which are coming off. I bought this handbag non that long fourth dimension agone from Stradivarius. It is shapely cracking in addition to the cashiers told me inwards the recent catamenia it was a best seller. My favorite accessories yesteryear all odds are these gloves. When I saw those lovely bows,I knew I desire them!            The photos conduct hold been taken yesteryear the really talented Beáta György despite the freezing mutual depression temperature . If you lot are reading this, give thank you lot you!:)
*****
        Csakhogy megjött a hó!Tudom a képeken egy babszemnyi sincs,de a hó épp aznap este esett le. Épp azon rágodtam,hogy de jó lett volna,ha  lett volna hó,mikor a képek készültek... De sajnos már el is olvadt.
         Mint megígértem az új évi fogadalmamban,egy outfit bejegyzést hoztam nektek. Újra ezt a bouclé szövetkabátot viselem és a majdnem "Burberry kashmír sálam" , second talán még egy ideig nem is fogok  búcsút inteni neki,mert most nagyon megszerettem a brandet. Főleg az új SS16 kollekciójuk fogott meg. Influenza A virus subtype H5N1 nadrágom kordbársony anyagból készült, amit télen különösképpen szeretek, főleg zimankós, orrfagyasztó napokon. Ezt a csizmát 1000000 azért választottam, mert a bundaberakás télies érzést promotion a hóhiány ellenére. Az egyetlen hátulütője,hogy ún bolha kapcsok vannak rajta,amik könnyen  leesnek.A táskám nemrég szereztem travel a Stradivariusból és nem elfogultságból mondom,de szerintem egyszerűsége ellenére mutatós és nagyon jól öltöztet.A boltban is azt mondtak, hogy az elmúlt időben ezt vették a legtöbben.A kedvenc kiegészítőm kétségkívül a kesztyűm, amit a Bershkaból szereztem be. Ahogy megláttam rajta azt a csinos masnit,tudtam,hogy ez kell nekem.
        Influenza A virus subtype H5N1 képeket készítette a nagyon tehetséges György Beáta. Ez utón is köszönöm neki,hogy a dermesztő hideg ellenére ilyen állhatatos volt. :)Köszi,ha ezt olvasod. :)







0 Response to "First Piffling Hope Of The Novel Year"

Post a Comment